10 January 2010

De buschauffeur, deel twee

Buschauffeurs verdienen mijn respect. Ze brengen me iedere dag naar het werk en terug naar huis. Dan is een "Goedemorgen!" of een vriendelijk knikje bij het uitstappen een kleine moeite. Eén chauffeur begroet ik nooit en als ik op de bel heb gedrukt, blijf ik strak naar buiten staren. De precieze reden heb ik al eens neergeschreven. Als je het echt wil nalezen, kan dat hier. Het komt er op neer dat de man de moeder van zijn zoon af en toe door elkaar rammelt. Dat is althans wat ik begrepen heb.

Sinds die bewuste dag kom ik hem nog af en toe tegen en ook vandaag mocht hij me vervoeren. Hij knikt. Ik toon met tegenzin mijn abonnement en zoek een plaatsje. Halverwege de rit voel ik mezelf naar voor schieten en plots vliegt er een handtas door de bus. De chauffeur is zo hard op zijn rem gaan staan dat de bus er van kraakt. Hij was de enige die zag hoe een ree de weg op kwam gelopen.

Dankzij de buschauffeur die sporadisch zijn vrouw over de knie legt, dartelt er morgen nog een jonge ree door de bossen van Wijchmaal, maar ik weet niet of ik de volgende keer "Goedemorgen!" moet zeggen.

4 comments:

Anonymous said...

Heyа i'm for the primary time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out much. I am hoping to offer one thing again and aid others like you helped me.

Stop by my blog post :: Blu cigs Review
My site: blu cigs reviews

Anonymous said...

V2 cigѕ сomeѕ in tωo piece desіgn and style which
combіnеѕ the cartridges and atоmizer.


My site 3sites

Anonymous said...

Although wοmen аre the onеs
most generally affеcted by ѕtretch marκs, mаlеs
аrе afflicteԁ with them also.

Also visit my page :: Http://Start.Uni-Guehlen.De/

Anonymous said...

Guests indulged in Mala Collective Healing Jewelry, Bare Really like Face Items, Verameat Bracelets,
V2 Cigs and Vapor Couture, Blow Angels, Eminence Organic Skin Care, VitaMedica, Ronaldo Designer Jewelry, Kim Salmela Pillows, Crucial Formulas, Elleven wines, and Kixies Thigh Highs.
Smoking bans in different areas permitted the utilization of
E cigarette kit. V2cigs has brought a significant lots of results, and as well
as truly fairly impressive testimonials in other buyers.
E-cigs also comes in diverse flavors and colors.
The nicotine you get from your electronic cigarette is referred
to as E Liquid.

Here is my web-site ... Www.Prnewswire.Com