11 March 2010

Druk eens af!

Ik heb een nieuwe hobby: berichtjes sturen naar mensen die op televisie komen. Niet naar bekende mensen, maar naar gemakkelijke slachtoffers. Van normale mensen krijg ik nooit reactie, van overenthousiaste deelnemers aan Blokken daarentegen...

Gisteren leerde ik Debby kennen. Ze woont in Hoboken en studeert Sociologie. Verder gaat ze al eens graag iets drinken en meent ze het zich te kunnen veroorloven om Ben Crabbé te onderbreken en zelfs tegen te spreken. Alsof dat alles nog niet genoeg is, sluit ze haar finale af met een overwinningsdansje. Dat vraagt om een aanmoediging via Facebook.

Thomas - 10 March at 19.01:
Hey Debby, veel succes morgen! Hopelijk kan je dan weer een dansje doen!

Debby - 10 March at 22.53:
Hey Thomas, bedankt voor je steun! :) Hopelijk ja... wait and see! ;)
Groetjes, Debby

Thomas - 11 March at 19.32:
Debby, wat is er gebeurd? Vandaag ben ik speciaal vroeger gestopt met werken om toch maar je overwinningsdansje te kunnen zien en nu zit ik met een pruillip in de zetel. In welk programma ga je nu verschijnen?
Groetjes, Thomas

Debby - 11 March at 19.48:
Hey Thomas, het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar ik zag het woord niet. Als ik dat had geweten (van je teleurstelling), dan had ik je verwittigd dat je gerust mocht blijven werken tot na 19u. Iemand heeft me gevraagd voor de Pappenheimers, maar ik denk eerst even te bekomen van dit avontuur. :) Toch nog een prettige avond gewenst!
Groetjes, Debby

Thomas - 11 March at 20.11:
IK WIL MET JOU NAAR DE PAPPENHEIMERS! HAHAHAHAHA!

En toen werd het stil. Als volgend jaar de herhaling wordt uitgezonden, zal ik nog eens vragen hoe het met haar gaat. Benieuwd wie er morgen in de finale staat.

5 comments:

San F. Yezerskiy said...

Dat laatste bericht is zo briljant dat ik vermoed dat iemand het je ingefluisterd heeft.

Aïda said...

Vraag me af welk effect dit zal hebben op haar 'gebrek aan zelfvertrouwen'...

Phumazz said...

Akkoord, het laatste bericht is sowieso beter dan mijn eerste idee: "ZULLEN WE TROUWEN? HAHAHAHAHA!

Johan said...

Blokken niet gezien wegens - u raadt het - op weg terug van het werk. Maar deze blogpost bracht me aan het lachen. Nu goed, een tweede Ben Crabbé ben je nog niet.

Phumazz said...

Ik onthoud vooral de "nog." Wat een mooi streefdoel.