14 November 2008

This time the French are not to blame

Af en toe voel ik mij een loser. Dan wou ik dat ik vrijgezel was, gewoon om mij rot te mogen voelen. Ik schrijf dan niet dat ik op de trein zit en doelloos naar buiten staar. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om de regendruppels op de ruit te tellen. Dan moet ik gewoon eindeloos een liedje luisteren dat me even lekker slecht laat voelen. Zomaar, zonder reden. Vijftien keer Bus Stop van The Hollies op repeat.

Of gewoon één keertje Appartementje van Het Zesde Metaal. Het mag dan in het West-Vloms zijn, met Flip Kowlier heeft het gelukkig niets te maken. Gewoon een mooi liedje. Het geluid van het filmpje moet volstaan. De rotkop van Alain Coninx heeft nooit toegevoegde waarde.

Genoeg gedweil: hatsieflatsie!

10 comments:

Phumazz said...

PS: ik vond geen filmpje mét Lanegan zonder Grohl.

Geert Simonis said...

Ik dank je om mij Bus Stop te leren kennen maar van dat Appartementje had ik na één keer toch al genoeg.
Je bent geen loser, je bent cool.

San F. Yezerskiy said...

Wil je een knuffel?

Phumazz said...

Een koekje zal volstaan.

Geert Simonis said...

Which reminds me: hebben Jersey Boy en ik geen ijsje van u te goed, waarde professor?

Phumazz said...

Dat klopt. Sue me!

http://nl.youtube.com/watch?v=v9sp3vGTm5k

Geert Simonis said...

Op aanraden van mijn jurist eisen de aanklagers in de zaak Simonis & Yezerskiy Versus Vos een ijsje met een koekje.

Phumazz said...

Als jullie jurist zoals steeds een dronken Arne is, kan hij mijn bengelende zak kussen. Anders krijgen jullie Ben&Jerry's Cookie Dough. Jullie vinden een portie onder mijn bengelende zak.

Geert Simonis said...

Mijn jurist is deze woeste punker.
Sander krijgt Ben, ik Jerry.
Mijn jurist vergezelt ons naar Mauro woensdag. Jullie kunnen de details en het papierwerk dan regelen.

San F. Yezerskiy said...

Ring ding-a-ling-a-ling, baby!