21 October 2007

Curvy Droppings

Musiceren is een zwaarwichtig woord, maar vooral een erg leuke bezigheid. Geen wonder dat een weekend in de studio als een kleurrijk prentenboek in een muffe bibliotheek vol biomedische naslagwerken is. Dodgy Curvin's (ook bekend als "Dodgies Curving", "Floppy Fluppins" of "Wie?") trok voor drie dagen naar Sint-Niklaas om er met behulp van een getalenteerde Yannick vier nummertjes op cd te zetten.


Volgende week wordt er bijzonder saai maar wel noodzakelijk gemixt. Niet veel later hopen we de stereoketens, iPods en FisherPrice cassettespelers van velen te veroveren. Eerst is er nog de kwestie van artwork. Een naar alle bescheidenheid knallend demo'tje verdient een mooie verpakking (ik denk aan Fran Drescher, maar ben heel slecht in vergelijkingen). Wie goed kan tekenen, fotograferen of action painten mag ons uit de nood helpen. Een wedstrijd waarbij fans van over de hele wereld hun artwork mogen opsturen, lijkt voorlopig niet nodig. Simpelweg omdat ik geen tijd heb om de talrijke inzendingen te beoordelen.

4 comments:

Kris Severens said...

En waar is die demo dan te verkrijgen mijn waarde ?? Zodat we onze werelddrummer nog eens aan het werk kunnen horen :)

Phumazz said...

Die wordt dit weekend gemixt & is over enkele weken te vinden in een Fnac bij u in de buurt. Of gratis bij De Morgen, dat had ik ook kunnen zeggen als Geert Hoste mijn muze was.

Geert Simonis said...

moeten we zoeken bij metal, jazz of pop/rock?

Phumazz said...

Bij "Eurosong for Kids kandidaten" natuurlijk.