06 June 2007

Piets prostitutiepaleis

Piet Huysentruyt is een held. Grappige televisie op een duffe zaterdagmiddag. Zelfs ideaal als paperonderwerp. Van zijn doordeweekse rubriekjes ben ik niet zo'n fan. Daar komen geen hinnikende huisvrouwen in voor & dus ook geen grappige Piet. Wel gasten en vandaag was dat zijn dochter. Kan iemand mij vertellen waar die twee een kwartier lang over hebben staan praten (lees: geluiden maken)? Wat ik wel heb verstaan, was het spontaan afgelezen verhaaltje en de reclame voor zijn Kookbijbel (dat alle studenten dat moeten kopen). Piet is een slechte papa en gedaald in mijn achting. Oh ja, een hoer. Dat is hij ook.

3 comments:

San F. Yezerskiy said...

Is het tenminste een beetje een lekker wijf?

San F. Yezerskiy said...

Haha, lekker, kookprogramma. Ik verbaas mezelf.

Phumazz said...

Helaas, ze lijkt veel op haar vader. Haar broer is lekkerder. Die zal dan wel op de moeder lijken.